تازه های اخبار تازه های اخبار

تقدیر از بانکدار برتر استان

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان یزد، شعبه شهید مطهری یزد توانست در ارزیابی عملکرد سال 1398 در رتبه 10 و در ارزیابی عملکرد نیمه نخست سال 1399 در رتبه سوم کشوری قرار بگیرد. از این‌رو امید اعتمادی فر مسئول این شعبه در یازدهمین دوره گردهمایی روسای موفق شعب بانک‌های کشور شرکت و توسط مدیرشعب استان مورد تقدیر قرار گرفت.

مدیرشعب استان ضمن تبریک به امید اعتمادی‌فر و همکاران وی در شعبه شهید مطهری یزد، موفقیت او در بین شعب بانک مسکن کشور را ارزشمند و الگوی شعب دانست و تلاش و همت کارکنان شعبه شهیدمطهری که منجر به کسب موفقیت ایشان در بین شعب کشور شده است را ارج نهاد و اظهار داشت: موفقیت در سایه تلاش و کوشش جمعی حاصل خواهد شد و موفقیت شعبه شهیدمطهری یزد نیز مرهون زحمات قابل تقدیر کارکنان آن است.

صیدنبی حیدریان ابراز امیدواری نمود شعبه شهیدمطهری یزد با تداوم تلاش و همکاری پرسنل خود می‌تواند علاوه بر موفقیت و درخشش در ارزیابی عملکرد، موفق به اخذ درجه در سال 1400 گردد. وی تقسیم اهداف ارزیابی عملکرد بین همکاران شعب را بهترین شیوه کسب هدف دانست و اظهار داشت: توجه به ترازنامه و میزان سوددهی شعب به عنوان یکی از روش ها و معیارهای اصلی در ارزیابی عملکرد شعب می باشد که می تواند نقش مهمی در جهت دهی و حرکت شعب در راستای نیل به اهداف بانک و هم‌سو‌سازی آن با اهداف مدیریت عالی بانک داشته باشد.

حیدریان در ادامه گفت: ارتقای سازمان و کارکنان در بانک بسیار حائز اهمیت بوده و عملکرد فرد در ارتقای جایگاه سازمانی موثر است. وی افزود: افزایش سوددهی و درجه شعبه نه تنها موجب ارتقای سازمان و افزایش ارائه خدمات به مشتریان می گردد، بلکه موجب ایجاد پست سازمانی و احراز آن توسط کارکنان می گردد.

رئیس شعبه شهیدمطهری یزد در جلسه تقدیر از وی گفت: شعبه شهیدمطهری یزد با عملکرد مطلوب خود در سال 1398  توانست با رشد 21  درصدي منابع  و كاهش 15 درصدي وصول مطالبات به كليه اهداف تعيين شده خود برسد و رتبه اول استان را با امتياز 1074 به خود اختصاص دهد ، همچنین در سال 1399 با رشد 67 درصدي منابع و كاهش 25 درصدي مطالبات، مجددا با امتیاز 1105 موفق به کسب رتبه اول استان گردید.

امید اعتمادی‌فر همكاري، همفكري و همدلي همكاران شعبه در تكريم ارباب رجوع و مشتري مداري، و همچنین همکاری کارکنان ستاد مدیریت با شعبه از عوامل موثر در موفقیت شعبه دانست و اظهار داشت: توجه به مشتريان و تعامل مناسب با ایشان یکی از مهمترين عوامل در رشد شعبه بوده و همکاران شعبه نیز این مهم را مدنظر قرار داده‌اند. وی افزود: با تقويت اين باور در همكاران كه در دنياي بانکداری رقابتي امروز، بازاريابي و جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی، يكي از مولفه هاي اساسي در موفقیت شعب مي باشد، نسبت به افزايش تعداد مشتريان از طريق بازاريابي جدید و تامين رضايتمندي مشتریان قدیمی اقدام گرديد.

رئیس شعبه شهید مطهری یزد به‌روز بودن اطلاعات كليه همكاران شعبه و سوق دادن مشتري به سوي بانكداري الكترونيك و خدمات مجازي را سبب کاهش تعداد مراجعه كنندگان به شعبه دانست كه این خود فرصتي مناسب را براي تمركز بر برنامه ريزي در حوزه هاي جذب منابع و بازاريابي و و وصول مطالبات فراهم ساخته است.

اعتمادی‌فر هدفمند نمودن نظام تخصيص پاداش و اضافه كاري براساس ميزان توفیق هريك از كاركنان در ايفاي نقش مورد انتظار وی در تحقق اهداف تعيين شده، مسوليت پذيري و برخورد خوب همكاران، سرعت و دقت در انجام كليه امور بانكي مربوط به مشتری را از دیگر علل موفقیت این شعبه بیان نمود.

وی ایجاد محيطی آرام و دوستانه برای پرسنل و فضایی امن و قابل اعتماد برای مشتریان را یکی از عوامل در جذب مشتريان جدید و وفادارسازی ایشان بیان نمود که موجب تسهیل در تحقق اهداف شعبه می‌گردد.

آخرین بروزرسانی 1399/12/10