تازه های اخبار تازه های اخبار

برگزاري جلسات ارزيابي عملكرد

معاون مدیر شعب استان یزد در جلسات ارزیابی عملکرد شعب استان اظهار داشت: تقسیم اهداف بین کارکنان و استفاده از تجارب شعب موفق از مهمترین عوامل موفقیت در ارزیابی عملکرد می باشد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب استان یزد، جلسات ارزیابی عملکرد پایان سال 1398 شعب این مدیریت به صورت شعبه به شعبه و با حفظ الزامات رعایت فاصله گذاری اجتماعی در محل مدیریت شعب برگزار گردید.

معاون مدیریت شعب استان ارتقاء چشمگیر جایگاه مدیریت در بین مدیریت های کشور نسبت به دوره های قبل و کسب رتبه برتر در چند بخش از کارنامه ارزیابی عملکرد مدیریت ها را به همکاران تبریک گفت و این نتیجه را حاصل تلاش و همکاری کلیه کارکنان شعب و مدیریت و برنامه ریزی هدفمند دانست. وی مهمترین اقدامات برای تحقق اهداف را شناسایی دقیق ظرفیت شعب و هدف گذاری و برنامه ریزی مدون در تمامی شاخص ها، اجرای مدیریت مشارکتی، پیگیری روزانه تحقق اهداف به صورت مستقیم توسط شعب و ستاد مدیریت استان و تجزیه و تحلیل ارزیابی عملکرد ماهانه شعب و انجام بازاریابی های برنامه ریزی شده عنوان نمود.

رضا ده بزرگی افزود: مدیریت شعب استان یزد در ارزیابی عملکرد پایان سال 98 موفق شد در بخش تسهیلات اعطایی از محل اوراق و کاهش عقود مبادله ای روستایی رتبه اول و در بخش کاهش مطالبات مشکوک الوصول و نیز وصول نقدی اقساط رتبه دوم را کسب نماید. در بخش کاهش NPL کل نیز مدیریت استان یزد موفق به کسب رتبه سوم در بین مدیریتها گردید.

 ده بزرگی دلیل موفقیت در این دوره را حاصل درک مشترک همکاران از موضوع ارزیابی عملکرد و اهمیت آن در جهت تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف دانست. وی موفقیت در بخش وصول مطالبات را برنامه ریزی دقیق، پیگیری مستمر و بهره گیری مناسب از ظرفیت بخشودگی سود و جرائم تبصره 35 قانون بودجه سال 1395 و تبصره 16 قانون بودجه سال 1397 عنوان نمود و با اشاره به طرح ویژه کاهش مطالبات غیرجاری بانک با عنوان طرح میثاق، گفت: طرح مذکور یکی از بهترین مصوبات بانک در خصوص کاهش مطالبات بوده و شفاف سازی و اطلاع رسانی دقیق به همکاران و متعاقب آن آگاهی مشتریان از قابلیت و پتانسیل های طرح یاد شده موجب موفقیت اجرای این طرح و بهبود جریان ورود نقدینگی به بانک گردید.

معاون مدیریت شعب استان یزد با اشاره به تدوین شاخص های ارزیابی عملکرد سال 99 و با توجه به لزوم بازبینی شاخص‌ها به منظور افزایش اثربخشی و کارایی در سطح شعب و مدیریت ها، تداوم توجه و حرکت شعب در مسیر تحقق اهداف ارزیابی عملکرد سال 99 را خواستار شد.

ده بزرگی با اشاره به اینکه وصول مطالبات معوق بانک یکی از اولویت های مهم بانک می باشد از همکاران خواست در این زمینه ضمن توجه به شرایط اقتصادی که در پی شیوع بیماری کرونا حاکم شده است، وصول مطالبات را همراه با رعایت تکریم مشتری به پیش ببرند.

رضا ده بزرگی گفت: برنامه ریزی هدفمند و استفاده از کلیه امکانات و توان همکاران در سال جاری می تواند موجب ارائه خدمات بهتر به مشتریان و ارتقاء جایگاه شعب و مدیریت گردد. وی افزود: موفقیت در ارزیابی عملکرد نیاز به بررسی دقیق شاخص ها داشته و با برنامه ریزی می توان به نتایج رضایت بخش رسید.

ده بزرگی بازاریابی خدمات بانکی را از مصادیق بازاریابی نوین برشمرد و از روسای شعب خواست در این زمینه فعال بوده و بازاریابی خدمات کارمزد محور از قبیل صدور ضمانتنامه که می تواند موجب افزایش سودآوری و بازدهی شعب گردد را مدنظر قرار دهند.

در این نشست ها، روسای دوایر مدیریت نکاتی را در مورد بخش های مربوط به خود در ارزیابی عملکرد بیان نموده و روسای شعب، مسائل و مشکلات شعبه خود را با معاون استان در میان گذاشته و در خصوص مسائل مختلف به تبادل نظر پرداختند.

آخرین بروزرسانی 1399/3/20