تازه های اخبار تازه های اخبار

تجلیل از نفرات برتر آزمون سنجش اطلاعات شغلی

با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه از نفرات برتر آزمون سنجش اطلاعات شغلی کارکنان شعب مدیریت استان آذربایجان غربی تجلیل و قدردانی شد.

ه گزارش روابط عمومی ، حسینعلی دولتخواه مدیرشعب استان آذربایجان غربی در جمع روسا ، معاونین شعب و کارکنان ، تجلیل و تکریم نفرات برتر و انتخاب افراد شایسته سازمان را باعث تکریم منزلت و ایجاد امنیت در فرد دانست وافزود: افزایش روحیه اعتماد وگسترش روابط بین فردی و الگوگیری از معیارها واسوه های متعالی خوب در انجام وظیفه ، از اهداف این مراسم به شمار می رود.

وی تلاش برای حفظ و پایداری و تداوم رشد و جذب منابع و تلاش جهت کاهش مطالبات معوق و گشترس و فرهنگ سازی جهت استفاده از خدمات الکترونیکی را از وظایف کارکنان عنوان کرد و گفت : بانکداری الکترونیک برای بانکها بسیار سودمند است چرا که علاوه بر کاهش هزینه عملیات بانکی سبب کاهش خطای انسانی در انجام امور مالی نیز می‌گردد. همچنین لزوم نگهداری و استفاده از پول نقد از بین می‌رود که این موضوع نیز از چند جهت بسیار مهم است، اول آنکه استفاده از پول نقد در انجام معاملات روزانه، موجب استهلاک پول شده و در نهایت سالانه هزینه هنگفتی به کشور تحمیل می‌گردد که با استفاده از بانکداری الکترونیک این مبلغ به نفع کشور‌ صرف‌جویی می‌شود.

مدیر شعب برنامه ریزی و مدیریت را عامل پیشرفت تحولات شگرف در صنعت بانکداری برشمرد

و در توصیف کارمند شایسته گفت : اخلاق خوب ، پذیرش مسئولیت ، نظم وترتیب ، صداقت ، عشق به کار ، انتقال دانش ، اعتمادبه نفس بالا از ویژگی های کارمند نمونه است.

وی اضافه کرد: پر انرژی و با نشاط بودن ، برخورد مناسب با ارباب رجوع ، انتقادپذیری را از دیگر ویژگی های یک کارمند خوب است.

دولتخواه در ادامه به جنبه مهم اخلاق سازمانی اشاره نمود و حس ثمر بخش بودن در محیط کار و عزت نفس را از نیازهای تن و روح انسانها برشمرد و گفت : قضاوت شخصی راجع به ارزشمند بودن در محیط کار وطرز تلقی خود ازمیزان مقبولیت خویشتن درنظر دیگران، به ایجاد آرامش روحی کمک می کند.

وی با اذعان به اینکه " هنر واقعی؛ آرام کردن ارباب رجوع خشمگین است نه برافروختن ارباب رجوع " خاطرنشان کرد: این هنر ارزشمند ، روحیه خدمتگذاری انسان را برجسته می کند زیرا انسانهای با طبع بلند نسبت به فرد تنگ نظر از ارزش بسیار پائینی در سازمان برخوردار است.

ایشان در ادامه از کارمندان نمونه بعنوان الگوهای خدمت صادقانه و خالصانه به مردم یاد کرد و افزود: مسوولان شعب باید کارمندان شایسته را بعنوان الگوی خدمت جهت پیشبرد اهداف، رشد و تعالی مادی و معنوی بانک به سایر کارمندان معرفی نمایند و سیره عملی و رفتاری این افراد باید سرلوحه کار همگان قرار گیرد.

آخرین بروزرسانی 1394/3/31