تازه های اخبار تازه های اخبار

جلسه رابطین بازاریابی

جلسه ای با حضور مدیر شعب استان- آقای بوستان افروز- ، بازرس مدیریت-آقای میرشکار-، ریاست دایره فناوری اطلاعات -آقای سارانی-، کارشناس بازاریابی- آقای خواجه علی جهانتیغ- و رابطین بازاریابی شعب زاهدان برگزارگردید
در این جلسه مدیرشعب استان ضمن عرض سلام و خوش آمد گویی عنوان نمود توقع داریم که رابطین بازاریابی تعامل بیشتری با مشتریان داشته باشند و هرگونه فعالیت خود را با روسای شعب هماهنگ و گزارش آن فعالیت را نیز به کارشناس بازاریابی ارائه نمایند تا جهت بررسی و برنامه ریزی موثرتر اقدام گردد.برخی از همکاران تلاش مناسبی را در حوزه بازاریابی و جذب منابع ارائه نموده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.سعی شود در شعب ترویج شود که حساب های بلند مدت و پایانه های فروشگاهی را به حساب قرض الحسنه متصل نمایند تا منابع صفر درصدی افزایش یابد و امکان اعطای تسهیلات قرض الحسنه را در استان داشته باشیم که خود این امر را می توان بعنوان ابزاری جهت بازاریابی مورد استفاده قرار داد.همچنین در ادامه ابراز نمود انتخاب رابطین هدفمند بوده است و با توجه به توانایی های فرد این انتخاب صورت گرفته است و نتیجه تلاش هایتان را در آینده نزدیک شاهد خواهید بود.مشارکت،اتحاد و همکاری در شعب باعث پیشرفت و جذب منابع می شود و خواستارم با فعالیت و تلاش بیشتر خود سعی در معرفی خدمات و حساب های بانک داشته باشید و امیدوارم در زمان باقی مانده از سال جاری با عزم و جدیت سعی در دستیابی به اهداف را سرلوحه کار خود قرار دهید و ان شاء الله با عزم جهادی بتوانیم اهداف بانک را پیش ببریم.
در ادامه کارشناس بازاریابی وضعیت منابع استان را نابسامان عنوان نمود و خواستار تلاش بیشتر همکاران در حوزه جذب منابع گردید و همچنین عنوان نمود در مورد حساب ها،خدمات و صندوق امانات بانک مسکن طی نامه کتبی به سازمان ها و شرکت ها اطلاع رسانی شده است و خواهشمند است با روش مشابه در مورد اطلاع رسانی به سایر مشتریان و شرکت های هدف، شعب اقدام نمایند و همچنین جهت شناسایی و مکان یابی مشتریان و معرفی آن به مدیریت اقدام نموده تا ان شاء الله با همت همه همکاران قدم های مثبتی جهت جذب منابع برداشته شود و همچنین خواستارم رابطین بازاریابی بدون توجه به افکار سایرین سعی در بازاریابی و ترویج این بحث در شعب داشته باشند.در ادامه ریاست دایره فناوری اطلاعات مدیریت ابراز نمود بازاریابی و مشتری شناسی موثرترین عامل در بانک می باشد که بر سایر عملکردهای بانک نیز اثرگذار است.نقطه ضعف شعب در عدم شناسایی مشتریان هدف و بالقوه می باشد و عدم توجه و احترام به این قشر است که ماندگاری منابع را با مشکل روبرو می نماید و بعد از گذر از این مرحله باید جهت شناسایی مشتریان جدید اقدام نمود.دلایل خروج منابع را به شدت مورد پیگیری قرار دهید زیرا احتمال برگشت مشتری با پیگیری مناسب در روزهای اول خروج منابع بسیار زیاد است.در ادامه جلسه رابطین بازاریابی شعب به ایراد نظرات و مشکلات خود پرداختند.
آخرین بروزرسانی 1394/4/23