همایش روسا ومعاونین شعب

همایش روسا ومعاونین شعب مدیریت استان قزوین برگزار شد

همایش روسا ومعاونین شعب

همایش روسا ومعاونین شعب مدیریت قزوین با حضور مسیولین مدیریت ، روسا ومعاونین شعب ودوایر ستاد مدیریت به منظور تقدیر ازتلاشهای شعب در سال 1395 در محل سالن همایش مدیریت برگزار شد.

سید اصغر حسینی – مدیر شعب استان قزوین - در این همایش با تشکر از تلاشها وزحمات همه کارکنان صف وستاد که براساس ارزیابی عملکرد سال 95 منجر به کسب رتبه نهم مدیریت قزوین در بین مدیریتهای کشور وقرار گرفتن در منطقه سبز شد قدردانی کرد.

وی یکی از مهمترین عوامل موفقیت هر سازمانی را همدلی مشارکت  ومسیولیت پذیری کارکنان آن سازمان برشمرد وخاطر نشان کرد با توجه به وجود منابع انسانی جوان وپرتلاش  ومسیولیت پذیردر مدیریت قزوین تحقق اهداف   با برنامه ریزی صحیح و استفاده بهینه از منابع انسانی دست یافتنی است.

حسینی عملکرد سال گذشته شعب مدیریت قزوین را بسیار خوب ارزیابی کرد واظهار داشت  در سال جدید نیز باید با معرفی محصولات بانک به جامعه هدف بتوانیم زمینه ایجاد رونق اقتصادی در بخش مسکن را فراهم سازیم .

وی یکی از مهمترین مزیتهای رقابتی بانک  نسبت به  سایر بانکها را صندوق پس انداز مسکن یکم برشمرد و تصریح کرد این حساب علاوه بر جذب منابع پایدار وارزان قیمت می تواند  تحرک بخش مسکن را فراهم نماید  بنابراین باید در سال جاری با تبلغات مناسب واثر بخش وهمچنین برنامه ریزی صحیح بتوانیم در این بخش فعالیت بهتری از سال گذشته داشته باشیم.

حسینی جلوگیری از خروج منابع وحفظ مشتریان را در شرایط  رقابتی کنونی بین بانکها بسیار مهم دانست وخاطر نشان کرد شرایط به گونه ای است که باید تمام تلاش خود را برای حفظ وجذب منابع جدید انجام دهیم.

مدیراستان با تاکید بر توسعه بانکداری الکترونیک  واستفاده بهینه از ابزارهای موجود جهت گسترش خدمات الکترونیکی اظهار داشت  همه شعب با معرفی ابزارهای الکترونیکی  به مشتریان از این فرصت به نحو شایسته ای استفاده نمایند  تا منابع مالی مشتریان را به سمت بانک  سوق دهند.

وی با تاکید بر پیگیری وجدیت در وصول مطالبات معوق اظهار داشت در  سال 95 منابعی که از محل وصول اقساط معوق  مدیریت به نقدینگی بانک افزوده  شد سه هزارو300 میلیارد ریال بود در صورتی که کل منابع جذب شده  مدیریت بالغ بر دو هزار میلیارد ریال بود واین نشان دهنده اهمیت  وپیگیری وصول مطالبات معوق است.

حسینی افزود با توجه به تمرکز مدیریت در سال 95 بر وصول مطالبات معوق از ابتدای سال  برنامه ریزی بسیار منسجم وجدی اتخاذ و اجرا شد وتوانستیم ضمن جلوگیری از رشد مطالبات معوق شاهد کاهش مطالبات در  برخی از شعب باشیم. که امیدواریم در سال جاری نیز با تلاش بیشتر بتوانیم اهداف مورد نظر را محقق نماییم.

در ادامه با برگزاری پنلی مسعود حیاتی – رییس دایره سیستمها –گزارشی از عملکرد شعب تابعه در شاخص های ارزیابی عملکرد ارایه کرد و روسای شعب موفق در بخش های جذب منابع(مرتضی قلیچی – رییس شعبه مرکزی قزوین)، وصول مطالبات معوق(منوچهر دودانگه رییس شعبه بویین زهرا)،  پرداخت تسهیلات (بهروز رحیمی رییس شعبه الوند)،بانکداری الکترونیک(محمد حسین زابیگی رییس  شعبه شهید بابایی ) وضمانت نامه(اسماعیل عربلو رییس شعبه آبیک) تجارب واقدامات خود را بیان نمودند.

در پایان این مراسم از  شعبی که براساس ارزیابی عملکرد سال 95 در منطقه سبز قرار داشتند وهمچنین شعبی که اهداف جذب منابع خودرا محقق نموده بودند با اهدای لوح وهدایا تقدیر شدند.

 

آخرین بروزرسانی 1396/3/1