تازه های اخبار تازه های اخبار

حضور مدیر شعب مازندران در مرکز سامد و پاسخگویی به سؤالات شهروندان و مشتریان استان

دفتر مدیریت عملکرد ،بازرسی و امور حقوقی استانداری مازندران در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و حسب تاکیدات استاندار بر استمرار تعامل مردم و دولت ،دعوت از مدیران استانی را جهت حضور در مرکز سامد(سامانه 111)به منظور پاسخگویی به شکایات و درخواستهای مردم شریف استان در دستور کار خود قرار داده است.

بر این اساس مصطفی تقوی مدیر شعب استان درصبح روزچهارشنبه مورخ22/5/99با حضور در مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری(سامد)در مرکز استان به سوالات و درخواستهای شهروندان و مشتریان پاسخ گفت و پیگیر رفع مشکلات آنان شد.

قابل ذکر است در این برنامه طی زمانبندی 2ساعته بالغ بر25 تماس تلفنی برقرار شد و مواردی از قبیل درخواست تسهیلات خرید،ساخت و تعمیرمسکن، استمهال اقساط معوق،شرایط دریافت تسهیلات و...مطرح گردید که توسط مدیر شعب استان و مسؤلین مربوطه پاسخ داده شد و برخی از موارد جهت بررسی های لازم از مبادی قانونی تا حصول نتیجه پیگیری می شود.

مدیر شعب مازندران در حاشیه این حضور اظهار نمود:ارائه نظرات،پیشنهادات و درخواستها فرصتی بوده که با شناسایی این موارد از طریق شهروندان، جهت اصلاح و بهینه کردن انواع خدمات بانکی، برنامه ریزی لازم صورت گیرد تا رضایتمندی مردم افزایش یابد.

 

آخرین بروزرسانی 1399/6/12