فهرست اخبار فهرست اخبار

کنترل مستمر همه شاخص های ارزیابی عملکرد توسط روسای شعب موجب حرکت هوشمندانه و متوازن شعبه خواهد شد

مدیر لرستان در جمع روسای شعب خرم آباد:

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک مسکن استان لرستان در ادامه سلسله جلسات بررسی ارزیابی عملکرد و تببین اهداف در سال 1400 پس از برگزاری جلسات با روسای دوایر مدیریت ،همایش فصلی روسای شعب استان و جلسات ارزیابی عملکرد شعب استان بصورت تک به تک امروز در جهت بررسي عملكرد شعب شهرستان خرم آباد و تاثير آن بر عملكرد كلي مديريت شعب استان لرستان و همچنين ارائه راهكارهاي راهبردي با نگاه عملكردي در زواياي مختلف، نخستین جلسه منطقه ای شعب با محوریت منطقه مرکز شعب شهر خرم آباد در سالن کنفرانس مدیریت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک مسکن استان لرستان در ادامه سلسله جلسات بررسی ارزیابی عملکرد و تببین اهداف در سال 1400 پس از برگزاری جلسات با روسای دوایر مدیریت ،همایش فصلی روسای شعب استان و جلسات ارزیابی عملکرد شعب استان بصورت تک به تک امروز در جهت بررسي عملكرد شعب شهرستان خرم آباد و تاثير آن بر عملكرد كلي مديريت شعب استان لرستان و همچنين ارائه راهكارهاي راهبردي با نگاه عملكردي در زواياي مختلف، نخستین جلسه منطقه ای شعب با محوریت منطقه مرکز شعب شهر خرم آباد در سالن کنفرانس مدیریت برگزار شد. مرتضی دهداری زاده مدیر شعب استان در این دیدار ضمن تاکید مجدد بر کنترل همه شاخص های ارزیابی عملکرد بصورت روزانه توسط روسای شعب خواستار حرکت هوشمندانه و متوازن شعب در جهت تحقق اهداف در سال 1400 شد. دهداری زاده گفت در بحث ارزیابی عملکرد باید تجزیه و تحلیل کاملتری انجام بدهیم همانطور که در جلسه امروز هم سعی خواهیم نمود بر اساس همین روال پیش برویم ،همکاران ما در ستاد بعد از ارائه گزارش های ارزیابی عملکرد به این مدیریت در هر دایره بصورت تخصصی در حوزه فعالیت خود به تجزیه و تحلیل شاخص های ارزیابی عملکرد پرداخته و با برگزاری جلسات متعدد به یک جمع بندی در تجزیه و تحلیل آماری عملکرد سال 99 رسیده ایم که امروز بطور کامل به اطلاع خواهد رسید . مدیر شعب استان لرستان در ادامه گفت :شعب برای گرفتن درجه و ارتقاء جایگاه در بحث ارزیابی عملکرد باید به همه شاخص های ارزیابی عملکرد توجه نموده و نقش یک شاخص را کم رنگتر نکنند.شاخص های مرتبط با وصول مطالبات نقطه ضعف و کاهنده رتبه مدیریت در کشور می باشد که البته در شعب بزرگ ما کارهای بسیار مهمی صورت گرفته و همکاری و همدلی همه همکاران در این بحث باعث کاهش چشمگیر مطالبات در بخش های پیگیری شده توسط همکاران شده است پس تیم بودن و کار تیمی انجام دادن حتماً منجر به نتایج مورد انتظار خواهد شد. در کار تیمی ضرر و نفع برای همه می باشد و این فکر که اقدامات ما نتایج مثبت برای مدیریت دارد اشتباه است اگر هم عملکرد مثبتی از انجام کار های تیمی عاید ما شود برای همه است حتی شعبی که پایین ترین رتبه را در ارزیابی عملکرد کسب کرده اند در موفقیت کلی این استان نقش داشته اند لذا تیمی فکر کرده و تیمی پیش برویم . وی در ادامه گفت : از همکاران تقاضا دارم اعتماد کنیم به تصمیمات و برنامه های ستاد و ستاد نیز اعتماد کند به عملکرد شعب انتظار همراهی همه همکاران با برنامه ها و خط مشی های تعریف شده از سوی تیم مدیریتی که معمولا با مشورت و همفکری همه همکاران خصوصاً اتاق فکر مدیریت که تشکیل شده از همکاران شعب و ستاد در همه رده های شغلی است را داریم و همانطور که در سالهای قبل همه ما دیدیم که همکاری و همدلی و با فکر و آنالیز آمارها پیش رفتن حتما نتایج دلخواه ما را رقم خواهد زد در سال جاری هم با همین همدلی و آگاهانه قدم برداشتن می توانیم در جهت نیل به اهداف ارزیابی عملکرد و ارتقا درجه بندی شعب پیش رویم . دهداری زاده در پایان سخنان خود گفت :در بحث تکریم ارباب رجوع تجارب ما نشان می دهد هر گاه تفکر نگاه از بالا به همکاران در شعب غالب گردید روحیه خدمت به مشتریان که تنها سرمایه این بانک و بهترین محصول ما نسبت به رقبا است را کاهش می دهد و در این شرایط بازار رقابتی که در سیستم بانکی وجود دارد از دست دادن مشتریان لطمات جبران ناپذیری به ما خواهد زد لذا از همه روسای شعب خواهش داریم سعی کنید روحیه مشارکت و همدلی را درشعب تقویت نموده تا مشکلاتی هم که حتماً در مسائل داخلی هر سازمانی وجود دارد به مشتریان که صاحبان و سرمایه اصلی بانک ما هستند انتقال پیدا نکند . در ادامه داریوش عالی پور معاون مدیریت لرستان گفت : تمرکز بیشتر در پرداخت تسهیلات در بخش مسکن مورد انتظار ما و مورد نیاز احاد مشتریان و مردم جامعه می باشد . وی با تاکید بر شناسایی توانمندی های کارکنان و استفاده بهینه ازاین توانمندی ها خاطر نشان کرد: با وجود کارکنان جوان و با انگیزه و ظرفیت های موجود در استان باید با استفاده بهینه از این ظرفیت ها و عزم و اراده جدی نسبت به افزایش سهم بازار اقدام کنیم . داریوش عالی پور در ادامه با اشاره به تاکید مدیر عامل محترم بانک که هیچ تقاضایی از مشتری رد نشود در تمام بخش ها خصوصاً در بخش های اعتباری ،افزود برای تحقق این رویکرد به حق مدیر عامل محترم، با تمام توان کار کنیم، تا جایی که شعبه می تواند تلاش کند و هر جا به مانع و مشکلی برخوردید مدیریت شعب استان سعی در رفع آن خواهد نمود. وی در خصوص طرح اقدام ملی گفت این طرح فرصتی مناسب برای بانک می باشد تا با استفاده و بهره از تجربه پرداخت مسکن مهر بتوانیم از این طرح در جهت جذب پیمانکارن و شرکت های وابسته این طرح ،در تحقق اهداف عالی بانک قدم برداریم. معاون مدیریت شعب لرستان در پایان سخنان خود با بیان نکاتی پیرامون اثرات بازاریابی موثر در شعب و نقش بی بدلیل روسای شعب در هدایت آن گفت:از روز مرگی و سکون دوری کرده و همواره روبه جلو و پیشرفت حرکت کنیم پیگیری مستمر مطالبات راز موفقیت در این زمینه است و در نهایت باز هم تاکید میکنم موثرترین عامل در کسب موفقیت افزایش رضایت مشتریان می باشد نباید با عملکرد اشتباه رابطه بانک و مشتری دچار خدشه شود زیرا همانطور که همگان می دانید هزینه دستیابی به یک مشتری جدید بسیار بیشتر از مشتریان قدیمی است ، یک مشتری ناراضی چندین نفر رانیز همراه خود میکند و این ضربه ای جبران ناپذیر به مزیت های رقابتی بانک خواهد بود. .

آخرین بروزرسانی 1400/4/3