تازه های اخبار تازه های اخبار

به انتخاب شرکت آبفای کردستان

روابط عمومی کردستان، روابط عمومی برتر استان در حوزه فرهنگ سازی مصرف آب شد

طی مراسمی در مدیریت شعب کردستان و با حضور مدیر استان ، مدیر روابط عمومی شرکت آبفای کردستان با اهدای لوحی از لقمان فلاحی به عنوان روابط عمومی برتر استان در حوزه فرهنگ سازی مصرف آب تقدیر کرد.

به گزارش خبرنگار استانی پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا: در این نشست جلال الدین سلیمی ضمن تقدیر از حسن انتخاب روابط عمومی بانک مسکن به عنوان روابط عمومی برتر استان درحوز مصرف آب گفت: بدون شک روابط عمومی بعنوان یک نهاد جریان ساز، می تواند  زمینه ایجاد یک فرهنگ ماندگار خصوصا در مصرف  آب را فراهم نماید که روابط عمومی بانک مسکن به خوبی این جریان ارزشمند یعنی مصرف بهینه آب را در استان فرهنگ سازی نموده است.

سلیمی ارتباطات اثربخش روابط عمومی با دستگاههای اجرایی استان را موجب معرفی خدمات و مسئولیتهای بانک در حوزه های مختلف دانست و افزود: بدون شک با ارتباطات اثربخش روابط عمومی می توان دستاوردهای بزرگ بانک در حوزه های مختلف از جمله تامین مسکن آحاد جامعه و توسعه و رونق این بخش به عموم معرفی نمود.

مدیرشعب استان درخصوص کمپین حمایت از مصرف صحیح آب بانک نیز گفت: از سال 1397 با تصویب هیأت مدیره محترم بانک مسکن و در راستای مسئولیت اجتماعی بانک، کمپین حمایت از مصرف صحیح آب در راستای اشاعه و گسترش فرهنگ مصرف آب به صورت ملی آغاز شد که در استان کردستان نیز برنامه ها و فعالیتهای بسییار ارزشمندی با همکاری آبفای استان که مهمترین آن تقدیر از مشترکین کم مصرف آب استان بود، انجام شد.

وی برتداوم این کمپین در سال 99 نیز تاکید کرد و افزود: در سال 99 نیز کمپین مصرف آب مجدد در دستور کار مدیریتها بعنوان مسئولیت اجتماعی بانک قرار گرفت و در آستانه فرارسيدن ماه هاي گرم سال ، لزوم مصرف بهينه آب در جامعه بيش از پيش احساس مي شود و بايد از تمام ظرفیتهای کشور در راستای فرهنگ سازي مصرف بهينه آب خصوصا در ایام شیوع کرونا استفاده کرد.

سلیمی همچنین از همکاریهای آبفای استان در اجرای کمپین آب در استان تقدیر کرد و گفت: بدون شک آبفای استان نقش بسیار ارزنده ای در اجرای کمپین آب داشته و این مدیریت از حسن نظر مدیران این شرکت در انتخاب بانک مسکن بعنوان دستگاه اجرایی برتر در حوزه فرهنگ سازی مصرف آب قدردانی می نماید.

مدیر شعب استان به اجرای طرح بانکدار سبز در راستای کاهش و استفاده بهینه از حاملهای انرژی خصوصا آب اشاره کرد و ابراز داشت: مدیریت کردستان برای اولین بار در سال 98 طرح بانکدار سبز را در راستای کاهش مصرف کاغذ و فرهنگ سازی مصرف حاملهای انرژی در سطح شعب و کارکنان برگزار کرد که این طرح با حمایت و مولافقت مدیران ارشد بانک اکنون به صورت کشوری در سطح مدیریتهای بانک مسکن در حال اجراست.

در ادامه ادریس شریفی روابط عمومی شرکت آبفای استان از تفکر روابط عمومی محور و حمایتهای مدیر استان از روابط عمومی در جهت ارائه خدمات به مردم استان تقدیر کرد و گفت: بدون شک اگر امروز روابط عمومی بانک مسکن در حوزه مختلف ارتباطات گسترده ای با دستگاههای اجرایی استان در حوزه های مختلف دارد، مرهون دیدگاه روابط عمومی محور مدیر شعب بانک مسکن و حمایت از برنامه های روابط عمومی است.

شریفی روابط عمومی بانک مسکن را یکی از بازوهای شرکت آبفا در ترویج فرهنگ مصرف صحیح آب عنوان کرد و افزود: روابط عمومی بانک مسکن همیشه در تمامی برنامه ها خصوصا فرهنگ سازی مصرف صحیح آب ، یار و یاور شرکت آبفای استان بوده است.

لازم بذکر است در این نشست همچنین کلیات برگزاری اولین جشنواره فیلم 100 ثانیه ای با موضوع مصرف آب به تصویب رسید و در ادامه از جلال الدین سلیمی بعنوان مدیر برتر حوزه فرهنگ سازی مصرف آب در سطح استان تقدیر بعمل آمد.

آخرین بروزرسانی 1399/6/25

مطالب مرتبط مطالب مرتبط