فهرست اخبار فهرست اخبار

مدیر شعب خراسان رضوی

بازاریابی و تکریم ارباب رجوع از اولویت های بانک است

مدیر شعب خراسان رضوی در مراسمی که به منظور تجلیل از کارکنان نمونه شعب استان برگزار شد بازاریابی و تکریم ارباب رجوع را از اولویت های نخست بانک عنوان کرد.
به گزارش روابط عمومی مدیریت خراسان رضوی ، ابوالفضل مهران مدیر شعب استان در ابتدای این مراسم یکی از وظایف مهم کارکنان را راهنمایی صحیح مشتریان دانست و گفت : بازاریابی و تکریم ارباب رجوع حرف اول بانک است و رفتاری که شما با مشتریان در شعبه دارید باید به گونه ای باشد که اگر به بانک دیگری مراجعه کردید آن رفتار پسندیده را با شما داشته باشند.
وی ضمن تاکید بر رعایت دستورالعمل ها و بخشنامه ها و ضرورت جذب منابع گفت : با تلاش و کوشش همه کارکنان صف و ستاد، مدیریت شعب استان توانسته در جذب منابع، عملکرد مطلوبی را در مقایسه با سایر مدیریت های شعب کشور داشته باشد.
مهران خاطرنشان کرد : کارکنان باید به صورت ویژه حساب صندوق پس انداز مسکن یکم و وصول مطالبات معوق را مد نظر داشته باشند و در جهت تبلیغ حساب آتیه طلایی نیز تلاش کنند.
در ادامه این نشست ،موسوی معاون حوزه حراست استان درخصوص موارد حفاظتی و امنیتی شعب مطالبی را یادآور شد.
همچنین در این مراسم به تعدادی از کارمندان نمونه شعب استان لوح تقدیر توسط مدیر و معاونان مدیریت استان اهدای شد.
آخرین بروزرسانی 1394/11/20