فهرست اخبار
در کمیته بازاریابی خراسان رضوی صورت گرفت
بررسی راهکارهای بازاریابی (طرح 2 و 1)
با توجه به ارایه محصولات جدیدهمچون سپرده کوتاه مدت طرح 1و2 ، انجام بازاریابی های جدید و جذب منابع با تلاش گروهی کارکنان شعب و پیگیری های ستاد برای ارتقای جایگاه شعب مورد انتظار است .
به گزارش روابط عمومی مدیریت خراسان رضوی ، حمیدرضا همت آبادی معاون مالی و فناوری اطلاعات مدیریت در نشست کمیته بازاریابی که با حضور اعضای اصلی کمیته و روسای شعب منتخب مشهد برگزار شدبا بیان این مطلب ،اولین وظیفه بانک ها و موسسات مالی و اعتباری را جذب منابع و پس از آن تخصیص و ارایه سایر خدمات دانست.
در این نشست پیشنهادهای مختلفی از جمله افتتاح سپرده کوتاه مدت طرح 1 و 2 برای مشتریانی که قصد فسخ حساب خود را دارند ، تشریح مزایای این حساب از جمله عقد مرابحه عام و سهولت در پرداخت تسهیلات ، فراهم شدن امکان استفاده از این تسهیلات برای غیر از بستگان درجه یک و امکان پرداخت تسهیلات مضاربه شش ماهه با قابلیت تمدید و همچنین عقود مشارکتی با سررسید یکساله به منظور امکان بهره برداری بیشتر از این طرح شد.