فهرست اخبار فهرست اخبار

در کمیته بازاریابی خراسان رضوی صورت گرفت

بررسی نحوه بازاریابی طرح "کاج2 "

ششمین نشست کمیته بازاریابی مدیریت خراسان رضوی ، با موضوع بازاریابی حساب مسکن جوانان طرح کاج دو و همچنین توسعه خدمات الکترونیک برگزار شد

به گزارش روابط عمومی مدیریت خراسان رضوی ، در این نشست که اعضای اصلی کمیته و رؤسای شعب منتخب مشهد حضور داشتند  .

حمیدرضا همت آبادی معاون مالی و فناوری اطلاعات استان حساب پس انداز مسکن جوانان را حساب تخصصی در حوزه مسکن  دانست که به انباشت تدریجی منابع می انجامد .

وی گفت : ایجاد تصویر ذهنی مناسب در کودکان و نوجوانان با هدف بازاریابی های آتی و دراز مدت همیشه مورد توجه بانکها و موسسات مالی و اعتباری بوده  به گونه ای که برخی از بانک ها با بازاریابی های میدانی در مدارس و مراکز مهدکودکها و همچنین راه اندازی باشگاه کودک و نوجوان به صورت جدی به این موضوع پرداخته اند.

همت آبادی افزود :  با توجه به وجود حساب پس انداز مسکن جوانان به عنوان تنها محصول تخصصی و مناسب این قشردر شبکه بانکی  برنامه ریزی و تمرکز بازاریابی بر این حساب علاوه بر جذب منابع در این سرفصل می تواند در سایر حوزه ها از جمله حساب پس انداز قرض الحسنه و بانکداری الکترونیک نیز توفیقاتی به همراه داشته باشد.

در این نشست  پیشنهادهایی  از جمله تمرکز بازاریابی بر دانش آموزان مدارس ، آشنایی کودکان با بانک و فرهنگ پس انداز ، بازاریابی حساب پس انداز مسکن در مدارس، بازاریابی حساب قرض الحسنه و افتتاح این  حساب برای دانش آموزان، به منظور افزایش جذابیت  حساب پس انداز جوانان امکان تقسیط تسهیلات دریافتی حساب جوانان به صورت پلکانی با ضریب9درصد مطرح شد . 

آخرین بروزرسانی 1398/8/14