فهرست اخبار فهرست اخبار

مدیر شعب خراسان رضوی در جمع متصدیان امور بانکی:

تکریم ارباب رجوع از مهمترین وظایف متصدیان امور بانکی است

نشست مدیر شعب استان با متصدیان امور بانکی شعب مشهد

مدیر شعب خراسان رضوی در نشستی با تعدادی از متصدیان امور بانکی گفت : مشتری مداری، احترام به مشتریان و برخورد مناسب با ارباب رجوع از مهمترین وظایفی است که بر عهده کارکنان صف است چرا که هر مشتری راضی می تواند یک بازاریاب برای بانک باشد .

به گزارش روابط عمومی مدیریت خراسان رضوی حسن خطیب زاده مدیر شعب استان در این نشست که  معاون اجرایی مدیریت،‌کارشناس بازاریابی و تعدادی از متصدیان امور بانکی شهر مشهد به منظور بررسی مشکلات کارکنان پشت باجه برگزار شد با اشاره به این که عمده  فعالیت و خدمات بانک بر دوش متصدیان امور بانکی است اظهار داشت: کارکنان پشت باجه به عنوان خط مقدم بانک هستند که عمدتاً از همکاران توانمند و زحمتکش به شمار می روند .

وی با اشاره به اینکه مدیریت شعب خراسان رضوی دارای ظرفیت بالا و کارکنانی بسیار خلاق، هوشمند و توانمند است تصریح کرد: باید با کمک یکدیگر نیروهای با استعداد شعب را شناسایی و برای کسب سمت های بالاتر پرورش دهیم. خطیب زاده به اهمیت بازاریابی در شعب اشاره و تاکید کرد: نقش کارکنان پشت باجه در بازاریابی بسیار حایز اهمیت است چراکه بازاریابی در حقیقت فقط جذب منابع نیست بلکه شناسایی استعدادهاست.

مدیر شعب استان به ویژگی های یک کارمند نمونه اشاره کرد و اظهار داشت: یک کارمند نمونه و توانمند باید با انگیزه، ،‌ دارای روابط عمومی عالی، مثبت اندیش، پرتلاش و با انرژی باشد و به ارباب رجوع احترام بگذارد.

 

در ادامه امیر بدخشان کارشناس بازاریابی مدیریت به ارایه گزارشی از عملکرد مدیریت شعب در شش ماهه ابتدای سال جاری پرداخت. سپس 3 نفر از متصدیان امور بانکی شعب بلوار وکیل آباد، میدان مادر و بلوار سجاد مشهد به نمایندگی از سوی متصدیان امور بانکی شعب به ارایه مشکلات، انتقادات و پیشنهادها پرداختند.

آخرین بروزرسانی 1396/9/16