تازه های اخبار تازه های اخبار

مدیر خراسان رضوی :

برای موفقیت سازمانی ، مشتری مدار باشید

مدیر شعب خراسان رضوی درک صحیح از مفهوم مشتری مداری و رعایت اصولی آن توسط کلیه کارکنان را لازمه موفقیت سازمانی دانست.

به گزارش روابط عمومی خراسان رضوی ، حسن خطیب زاده مدیر شعب استان این مطلب را در مراسم تقدیر از عباس سورگی معاون شعبه میدان حر مشهد که به دلیل برخورد خوب با مشتریان و پاسخگویی مناسب مورد تقدیر مشتریان قرار گرفته بیان کرد .

خطیب زاده  همچنین  از کارکنان این شعبه که با تلاش و کوشش مضاعف و همدلی و همکاری موفق به ارتقاء شعبه میدان حر مشهد  از درجه "سه" به "دو نوع ب"  شده اند ، تقدیر کرد.

 وی گفت: امروزه دنیای کسب و کار بر پایه مشتری مداری و رضایتمندی مشتریان استوارشده است به گونه ای که گسترش و ارائه خدمات بدون درنظرگرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است.

مدیر شعب استان ادامه داد:  برای مشتریان مشکلات سازمان ها اهمیتی ندارد بلکه آنها می خواهند مشکلاتشان حل شود و سازمان مشتری مدار، سازمانی است که پاسخگویی به این مشکلات را هدف خود و رضایت مشتری را سرمایه خود  بداند.

گفتنی است مدیر شعب استان با اهدا لوح تقدیر و کارت هدیه از کارکنان شعبه تجلیل کرد .

آخرین بروزرسانی 1399/6/11