تازه های اخبار تازه های اخبار

مدیربانک مسکن استان،خطاب به روسای شعب؛

مسئولیت رئیس شعبه، به عنوان نماینده عالی مدیر عامل درشعبه، در قبال مردم سنگین است

مدیر شعب استان کرمانشاه در همایش روسای شعب این استان گفت: از نظر مدیر عامل محترم بانک، هر رئیس شعبه، یک مدیرعامل مجموعه تحت مسئولیت خود است و این نگاه و سطح از اعتماد، مسئولیت ما را سنگین تر می کند.

به گزارش روابط عمومی بانک مسکن استان کرمانشاه، حسن ریحانی پور در همایش روسای شعب و مسئولین دوایر این مدیریت گفت: رئیس شعبه، نفر اول شعبه است و نحوه عملکرد، حتی رفتارها و منش های او زیر ذره بین نگاه سایر همکاران قرار دارد لذا باید قدر و اهمیت جایگاه خود رابدانیم و برای بهتر شدن، تلاش کنیم.

وی افزود: طراحی خدمات بانک با همه جوانب و با درنظر گرفتن الزامات و محدودیت های قانونی آن صورت می گیرد اما بخش قابل توجهی از آنچه که این خدمت را به عنوان محصول مرغوب، مورد انتخاب مشتری قرار می دهد اعتقاد و باور همکار ما نسبت به آن است. به عنوان مثال می توان حساب ممتاز را با پیچیدگی و اما و اگرهای زیاد به مشتری توضیح داد یا اینکه خود را جای طرف مقابل قرار دهیم و طوری مذاکره کنیم که مشتری احساس کند به عنوان وکیل و مورد اعتماد، بهترین خدمت را به او پیشنهاد می دهیم.

حسن ریحانی پور، با اشاره به لزوم تسلط همه همکاران به بخشنامه ها و ضوابط بانک، اظهار داشت: مهم است مشتری از همه همکاران درباره یک محصول یک جواب بگیرد لذا باید همه ما متفق القول به این باور برسیم که خدمات بانک از جمله حساب ممتاز که یکی از اولویتهای اصلی ما در استان کرمانشاه است دارای مطلوبیتهای قابل بیان است و آن را  باکمترین اختلاف نظر به مخاطبان و مشتریان خود ارائه کنیم.

وی افزود: وقتی با ارائه توضیحات گیج کنند و غیرقابل پذیرش، در همان جلسه اول نتوانید فردی را به نتیجه گیری در خصوص حساب یا خدمتی برسانید ممکن است با پاسخ می روم و برمی گردم از سوی مشتری مواجه شوید اما اگر مشتری قانع نشده باشد در واقع می رود ولی برنمی گردد.

مدیر شعب استان کرمانشاه، ایام پایان سال را برای همه همکاران بانک، بسیار مهم توصیف کرد و گفت: بطور سنتی ماه های پایانی سال، گردش های مالی در بازار و البته در بانک ها افزایش می یابد. لذا از فرصتهایی مانندحساب ممتاز،آتیه طلائی سه و طرح مهراندیش  می توان در ماه های پایان سال بیش ازگذشته بهره برد و از این فرصتها برای تحقق اهداف و کسب امتیازات در سرفصلهای مختلف استفاده کرد.

در این همایش،ساسان یلی نژاد، معاون اجرائی مدیریت کرمانشاه، نیز با ذکر بخشهایی از آمار عملکرد استان اظهار داشت: آمار، زبان گویای عملکرد ما است اگر با دقت و کنکاش و با همفکری و مشارکت همه همکاران،آمارها را بررسی و مورد تجزیه و تحلیل قراردهیم می توانیم  برای آینده ای بهتر برنامه ریزی کنیم.

وی با برشمردن اولویت های کاری استان کرمانشاه، تصریح کرد: حساب سپرده سرمایه گذاری ممتاز، تعیین تکلیف باقیمانده مشارکت های مسکن مهر و وصول مطالبات، بویژه مطالبات ناشی ازتسهیلات زلزله، سرفصلهای مهم استان محسوب می شود که نیازمند تلاش ویژه و جمعی همکاران، بخصوص در ایام پایانی سال است.

کیوان نوری، معاون مالی و فناوری مدیریت کرمانشاه نیز به بیان شاخص های مهم این حوزه پرداخت و اظهار داشت: توسعه خدمات کارمزد محور بویژه در شرایط گسترش روزافزون خدمات الکترونیک، یکی از ضرورتهای مهم بانکداری امروز است که خوشبختانه با پیشگامی بانک مسکن در شبکه بانکی شکل گرفته است لذا باید در این زمینه، نسبت به سایر بانکهای استان پیشرو باشیم.

وی گفت: وقتی که مجموعه مدیران ارشد بانک با درنظرگرفتن شرایط کلی کشور، محصولی را به عنوان اولویت بانک معرفی می کنند، وظیفه ما است تا در رده های اجرائی مانند سربازی در جبهه اقتصادی، همه تلاش خود را برای هرچه بهتر معرفی کردن و به نتیجه رساندن آن محصول به کار بگیریم، حتی اگر نقدی نسبت به آن محصول داشته باشیم نباید آن نقد را در انگیزه وعملکرد خوددخالت دهیم.

 

 

آخرین بروزرسانی 1399/11/15