شعبه امام خمینی ( ره) بندرعباس هزار میلیاردی شد .

شعبه امام خمینی ( ره) بندرعباس هزار میلیاردی شد .

جشن هزار میلیاردی شعبه بلوار امام خمینی(ره) با حضور مسولان شعب ، روسای دوایر مدیریت ، کارکنان شعبه امام ، مشتریان وفادار و روسای قبلی این شعبه برگزارشد

دراین مراسم عقیل زینلی مدیر شعب استان ، ورودشعبه امام به جمع باشگاه هزار میلیاردی را  تبریک گفت و ازعبدال.. حاج حسینی  رییس شعبه وکلیه کارکنان  برای  دستیابی به این هدف تشکر وقدردانی کرد

 زینلی باتشکر از حسن اعتماد گفت: با همت وهمراهی شما مشتریان عزیز منابع این       1100 میلیارد ریال رسیده و شعبه ارتقا یافته است که این همراهی و همدلی  قابل تقدیر وتشکراست .            

مدیر شعب استان اظهار امیدواری کرد:  با ظرفیتهایی که در این شعبه و پرسنل آن وجود دارد و با درایت وبرنامه ریزی وکار منسجم وتیمی بزودی شاهد ارتقا این شعبه از درجه دو نوع الف  به درجه یک باشیم.

درادامه جلسه با اهدا لوح نقدیر از پرسنل شعبه امام و همچنین با  اهدا هدایایی از مشتریان خاص این شعبه تقدیر گردید و با برش کیک از تمامی پرسنل ومشتریان حاضر در شعبه پذیرایی شد. 

مصاحبه با رییس شعبه حاج حسینی

-درباره ساختار شعبه ،وضعیت منابع ومصارف آن توضیحاتی بفرمایید:

شعبه بلوارامام بندرعباس درتاریخ27/11/1376افتتاح گردیده است وحضور درشعبه بلوارامام در جایگاه ریاست آن مسیولیت خطیری بود که از آذرماه سال 1394 برعهده بنده گذاشته شد لذا از همان لحظه دراین شعبه  تصمیم گرفتم  با توکل برخداوند متعال وبرنامه ریزی ومدیریت  بهینه وسعی  وتلاش بی  دریغ جایگاه شعبه را ارتقای دهم بنابراین ضمن توجه وبرنامه ریزی برای تمام بخش ها تلاش کردم درجذب منابع به  خصوص منابع صفردرصدی ،وصول مطالبات ،پرداخت تسهیلات براساس بررسی های دقیق وبهداشت اعتباری باهدف پیشگیری از تبدیل شدن آن به مطالبات  به عنوان  اولویت های اصلی مدنظر قرار گیرد  تا ضمن  جذب ورشد مناسب منابع ،از افزایش مطالبات جلوگیری  شود خدا را  سپاسگزارم که دراین مدت وهمراهی قابل  تقدیر همکاران خوبم  دراین شعبه  مانده منابع شعبه  بلوار امام از مبلغ 234/607 میلیارد  ریا ل  در آذر  ماه  سال 94 به مبلغ 747/941 میلیارد  ریال در پایان  سال 95و010/100/1میلیارد  ریال در پایان خرداد  ماه سال 97  رسید که این نشان  دهنده  رشد صعودی (رشد  بیش از 83%درصد) دراین حوزه است در ضمن به لطف الهی این شعبه در شهریور ماه 96 به باشگاه  هزار میلیاردی  پیوست ومانده تسهیلات مبلغ000/350/1میلیاردمیباشد واین موفقیت ها درشرایطی حاصل شده که شعبه باکمبود نیروی انسانی نیز مواجه می باشد.

2- عوامل  ودلایل کسب موفقیت شعبه را درجذب وتحقق هدف سال 96 رابیان کنید.

باتوجه به رویکرد بانک در جذ ب منابع خردوپایداروهمچنین ارایه سرویس های کارمزد محور،تلاش،همدلی و همسویی تمامی کارکنان شعبه  توانستیم با موفقیت هایی  درجذب منابع خرد،افتتاح  حساب صندوق  پس انداز مسکن یکم ،صدور ضمانتنامه ،وصول نقدی مطالبات دربخش ریالی و........داشته باشیم همچنین حرکت هدفمند درحوزه وصول مطالبات ومدیریت مشارکتی با تلاش مبتنی بردانش به عنوان اقدامات عملیاتی شعبه دربخش وصول نقدی می باشد.

3- برنامه اقدامات شعبه برای بازاریای وجذب منابع چه بوده است؟

مشتری مداری  وتکریم ارباب رجوع  نقش مهمی در تداوم حیات  بانک ها دارد برخورد مناسب بامشتریان،حفظ  مشتریان قدیمی بانک ومشاوره از آنها درجذب مشتری جدید ،تعیینی هدف به همکاران ورصد روزانه آنها وهمچنین همدلی ،همفکری بین تمامی همکاران ...........از اقدامات شعبه برای بازاریابی وجذب منابع بوده است .

4- هماهنگی ونقش کارکنان رادرموفقیت شعبه چگونه ارزیابی  می کنید.

شعبه بلوارامام دارای کارکنانی توانمند،کوشا وبرنامه محوراست شرط  لازم وکافی برای تحقق اهداف هر سازمانی داشتنن کارکنان آگاه ،مطلع به اهداف وبرنامه های یک سازمان درکنار کارکنان توانمند ودلسوز وفعال برای تحقق اهداف سازمان است که خوشبختانه دراین شعبه داشتن چنین  کارکنانی باعث رسیدن به موفقیت شده است .

5- به نظرشما چگونه می توانیم دربازار رقابتی کنونی وباوجود موسات مالی متعدد موفق عمل کنیم؟

بابازنگری مشکلات وتنگنا ها درتمام بخش تلاش خود را درمسیر رفع آنها به کار گرفته وبرنامه تدوینی خود را باهمراهی وهمفکری تمام کارکنان با قدرت به پیش خواهیم  برد و همچنین  با استفاده از اعتبار نام  بانک در جامعه  به عنوان یکی از ابزارها درکنار تجربه،تخصص و توانمندی های کارکنان شعبه انشایالله موفق خواهیم شد.

6- سخن پایانی :

درپایان جا دارداززحمات ،تلاش،همت ،همدلی و همراهی کلیه همکارانم در شعبه بلوارامام بندرعباس تشکر وقدردانی کنم واز تمامی آنها می خواهم  که همچون  گذشته با  صلابت  واقتدار ،تلاش را سرلوحه کار خود قراردهند امیدوارم با عزم وکوشش جمعی وهمراهی بابرنامه های راهبردی بانک وبا استفاده از فرصت ها نقش آفرینی مطلوب در مسیر تحقق اهداف بانک درتمام شاخص های عملکردی از جمله جذب منابع ،وصول مطالبات ،بانکداری الکترونیک و.....راداشته باشیم
آخرین بروزرسانی 1397/10/3