پرسش های متداول پرسش های متداول

در همراه بانک امکان انتقال وجه وجود ندارد.

اگر انتقال وجه ندارد یعنی این که اصلا به شعبه مراجعه ننموده اید و موبایل بانک فعال نشده است یا این که با شماره موبایل دیگری غیر از شماره موبایل ثبت شده در سامانه کار می کنید.

در صورت عدم مراجعه قبلی به شعبه باید جهت فعال سازی و دریافت کلمه کاربری و رمز عبور به به روش های زیر امکان‌پذیر است:

1-در صورتی که از کاربران اینترنت بانک مسکن می باشید، از طریق سامانه اینترنت بانک و بخش پروفایل موبایل نسبت به اخذ/تغییر رمز همراه بانک اقدام نمایید.

2-به منظور سهولت بیشتر امکان اخذ/تغییر رمز همراه بانک از طریق پیشخوان اینترنتی به آدرس https://ecounter.bank-maskan.ir نیز وجود دارد.

خطای ۱۱۹ به چه معناست؟

رمز پویا غیر فعال است.در هنگام بروزرسانی همراه بانک با پاک کردن نسخه قبلی، لیست کارت های پرکاربرد را از دست می دهیم.

این موضوع در همراه بانک جدید برطرف شده است.

هنگام استفاده از همراه بانک مسکن برای اولین بار، پیغام مراجعه به شعبه جهت دریافت نام کاربری و رمز عبور نمایش داده می شود.

مشتریان بانک مسکن می توانند از خدمات عمومی کارت در بخش پیشخوان همراه بانک شامل پرداخت قبض، پرداخت قسط و خرید شارژ تلفن همراه، شارژ ETC بدون مراجعه به شعبه اقدام نمایند.

در صورت استفاده از سایر خدمات همراه بانک مسکن، مراجعه به شعبه و دریافت نام کاربری و رمز عبور الزامی می باشد.

در صورت مراجعه قبلی به شعبه و فعال بودن همراه بانک، اخذ رمز عبور همراه‌ بانک جدید به روش های زیر امکان‌پذیر است:

1-در صورتی که از کاربران اینترنت بانک مسکن می باشید، از طریق سامانه اینترنت بانک و بخش پروفایل موبایل نسبت به اخذ/تغییر رمز همراه بانک اقدام نمایید.

2-به منظور سهولت بیشتر امکان اخذ/تغییر رمز همراه بانک از طریق پیشخوان اینترنتی به آدرس https://ecounter.bank-maskan.ir نیز وجود دارد.

هنگام دریافت نام کاربری و رمز عبور همراه بانک از طریق اینترنت بانک مسکن و یا دریافت از طریق آدرس http (بدون نیاز به اینترنت بانک یا مراجعه حضوری به شعبه) نام کاربری نمایش داده نمی شود.

نام کاربری همان کد ملی شما می باشد.

همچنین در قسمت تغییر رمز (در روش بدون نیاز به اینترنت بانک یا مراجعه حضوری به شعب) رمز تخصیص داده شده را وارد نموده و در

دو قسمت بعدی رمز جدید را وارد نمایید که باید رمز عبور ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک، عدد و علایم مطابق با ضوابط آمده در صفحه

تغییر رمز باشد.

در هنگام دریافت نام کاربری و رمز عبور همراه بانک از طریق پیشخوان اینترنتی، رمز دوم به تلفن همراه ارسال نمی گردد.

در صورتی که رمز دوم توسط مشتری مسدود شده باشد و یا مشتری شماره تلفن همراه خود را از طریق اینترنت‌بانک ، خودپرداز و یا شعبه تایید نکرده باشد، رمز دوم ارسال نمی شود.

در هنگام استفاده از همراه بانک (نسخه قدیمی) پیغام "گواهی دیجیتال معتبر نمی باشد" نمایش داده می شود.

پیام انقضای گواهی دیجیتال مربوط به همراه‌بانک قدیمی است که با توجه به شرایط فعلی(شیوع بیماری) ، این مشکل برطرف شده و همراه‌بانک قدیم تا اطلاع ثانوی قابل استفاده می باشد. جهت استفاده از همراه بانک قدیم، نسخه ویرایش شده موبایل بانک قدیم را از آدرس زیر مجددا دانلود نمایید.

  1. در صورت تمایل جهت فعال سازی همراه بانک جدید، اخذ رمز عبور همراه‌بانک جدید به روش های زیر امکان‌پذیر است:
  2. در صورتی که از کاربران اینترنت بانک مسکن می باشید، از طریق سامانه اینترنت بانک و بخش پروفایل موبایل نسبت به اخذ/تغییر رمز همراه بانک اقدام نمایید.

2- به منظور سهولت بیشتر امکان اخذ/تغییر رمز همراه بانک از طریق پیشخوان اینترنتی به آدرس https://ecounter.bank-maskan.ir نیز وجود دارد.

در قسمت سال انقضای کارت از آنجایی که تاریخ انقضای کارت های جدید سال 1400 می باشد، لذا ثبت اطلاعات کارت با مشکل همراه است.

در خصوص تاریخ انقضای مسکن کارت، مشکلی در سامانه جدید موبایل بانک و آخرین ویرایش موبایل بانک قدیمی وجود ندارد و دو رقم سمت راست سال باید به عنوان سال درج گردد.

امکان دریافت صورتحساب در همراه بانک وجود ندارد.

این مشکل در نسخه جدید برطرف شده است. نسخه جدید را از آدرس زیر دانلود و نصب نمایید.

http://www.bank-maskan.ir/hamrah-bank-system

هنگام وارد کردن مبلغ در زمان انتقال وجه در همراه بانک، اعداد دوباره تکرار می شود.

اشکال تکرار عدد مربوط به صفحه کلید swift است، از صفحه کلید استاندارد گوگل استفاده نمایید