تازه های اخبار تازه های اخبار

گردهمایی معاونین و پایوران مدیریت شعب گلستان

معاونین و پایوران مدیریت و شعب استان گلستان گردهم آمدند

گردهمایی معاونین و پایوران مدیریت و شعب استان با حضور احمد پاک نیت مدیر شعب استان و نوروزی پور معاون مالی و فناوری در محل سالن اجتماعات این مدیریت برگزار شد.

در این گردهمایی ، احمد پاک نیت مدیر شعب گلستان طی سخنانی از تلاشها و زحمات خالصانه کارکنان در تمامی سطوح تشکر و قدردانی کرد. وی گفت ما از تمامی زحمات همکاران در شعب آگاه هستیم و هدف از این گردهمایی دیدار و گفتگوی نزدیک و دریافت نظرات و پیشنهادات آنان و انتقال دیدگاههای مدیریت است.
مدیر شعب استان سخنان خود را در دو بخش جذب منابع و وصول مطالبات ارایه کرد. پاک نیت اظهار داشت وضعیت منابع بانک در کل کشور با مانده ای معادل 000ر198 میلیارد ریال در ابتدای سال با 18 درصد رشد به مبلغ 000ر235 میلیارد ریال رسیده است و در استان گلستان نیز میزان رشد منابع کلیه بانکها 8/9 درصد می باشد. وی در ادامه با اشاره به اینکه آگاهی یافتن از اهداف ، منابع و مطالبات بانک بسیار حایز اهمیت است تصریح کرد : هدف تعیین شده برای مدیریت گلستان در بخش منابع 25 درصد می باشد که باید با برنامه ریزی و تلاش جمعی همکاران به این مهم دست یافت.
مدیر شعب عنوان کرد انعطاف پذیری ، حیات و توانمندی بانک و هر سازمان مالی وابسته به منابع آن سازمان می باشد.
وی افزود به منظور تحقق اهداف ، آموزش های لازم به کارکنان ارایه و سمینارها و کلاسهای آموزشی متنوعی در داخل و خارج از سازمان برای همکاران برگزار شد. همچنین آگاهی و اطلاعات لازم در زمینه جذب منابع و بازاریابی در کلاسهای برگزار شده به کارکنان ارایه شد ، پس باید با آشنایی و آگاهی کامل و برنامه ریزی به دنبال عملیاتی نمودن آن بوده و کارکنان تلاش کنند تا به اهداف بانک دست یابند.
وی تاکید کرد تمامی فعالیتهای شعب در نهایت می بایست به جذب منابع و وصول مطالبات ختم شود.
مدیر شعب گلستان در ادامه سخنان خود بر شناسایی نقاط قوت و تمایز بانک نسبت به سایر بانکها ، بانکداری در حین ارایه خدمات ، معرفی خدمات بانک به نحو مطلوب ، تکریم مشتریان ، دقت و سرعت در انجام امور ، حفظ مشتریان کنونی و دایمی بانک و قدردانی از مشتریان خوش حساب ، پیگیری کم کاری مشتریان قدیمی و برقراری ارتباط مناسب با آنان تاکید کرد.
احمد پاک نیت افزود بدلیل اندک بودن اطلاعات مشتریان از قوانین و ضوابط بانک ، طولانی بودن سیکل کاری ، محدودیت تجهیزات و امکانات و کمبود پرسنل در شعب ، حق را به مشتری داده و همکاران باید با این دید به مشتریان نگاه نمایند.
مدیر شعب استان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع وصول مطالبات اشاره کرد و به ارایه آمار در این خصوص پرداخت.
وی گفت : رتبه مدیریت گلستان در زمینه نسبت مطالبات به تسهیلات در مهر ماه سال 90 هفتم بود که در مهر ماه سال جاری با 10 پله صعود به رتبه هفدهم رسید. پاک نیت اظهار داشت ، رتبه و جایگاه فعلی مدیریت گلستان در بین سایر مدیریتها رتبه بیست و چهارم است که نشان دهنده عملکرد مطلوب همکاران می باشد.
مدیر شعب افزود : در بخش مطالبات مسکن مهر نیز در خرداد ماه 91 دارای رتبه سیزدهم بودیم که در مهر ماه سال جاری با 3 پله صعود به رتبه شانزدهم ارتقای یافتیم.
وی جایگاه فعلی مدیریت گلستان را در این بخش رتبه بیست و هفتم اعلام کرد.
احمد پاک نیت در ادامه از شعب مرکزی گرگان ، آزادشهر ، ولی عصر ، رسالت و شهدای گرگان و فردوسی گنبد که دارای فعالیت و عملکرد مطلوب در زمینه کاهش مطالبات معوق داشتند تشکر و قدردانی کرد.
مدیر شعب استان در ادامه این گردهمایی تاکید کرد برای وصول هر چه سریعتر مطالبات ، اعتماد به توان مندی و کارآمدی کارکنان ، داشتن اطمینان و اعتقاد به تاثیرگذاری و کارآمدی ضوابط و ابزارهای اجرایی وصول مطالبات از قبیل تماس تلفنی ، اخطار کتبی ، مراجعه حضوری و صدور اجراییه و سایر اقدامات قانونی ، شناسایی توانمندیهای مالی مشتریان ، برنامه ریزی زمانی برای پیگیری مطالبات با تعیین ایام هفته و ساعت مشخص ، تفکیک نمودن عقود مشارکتی و مبادله ای ، تقسیم و اولویت بندی پرونده های تسهیلاتی بدهکاران ، استفاده از کلیه پرسنل حتی نیروهای شرکتی ، بکارگیری روشهای قانونی و . . . می تواند راهگشا و سبب تسهیل و تسریع در امور شود و می بایست این پیگیری ها در عین جدیت توام با حفظ شان و احترام صورت پذیرد.
پاک نیت در پایان سخنان خود خواستار حضور به موقع کارکنان در شعبه ، ارتباط صمیمی میان همکاران ، استفاده کارکنان از مرخصی استحقاقی ، پیگیری و جدیت در اصلاح حسابهای مشتریان ، نظافت و آراستگی ظاهری شعبه و کارکنان شد.
در ادامه این جلسه حسین نوروزی پور معاون مالی و فناوری مدیر شعب ، ضمن قدردانی از تلاش و زحمات همکاران ، گفت : شعب باید تلاش و فعالیت خود را در تمامی بخشها به منظور تحقق اهداف معطوف نموده و از فعالیتهای تک بعدی پرهیز نمایند.
وی افزود : شعبه محل دیدار پرسنل بانک و مشتریان می باشد که هر دو جزی سرمایه های اصلی یک سازمان محسوب می شوند. نوروزی پور ادامه داد شعبه ویترین بانک است و مشتریان شعبه را می بینند و تصمیم گیری و قضاوت خود را درخصوص بانک در شعبه انجام می دهند. پس همکاران علی الخصوص تحویلداران باید با درایت لازم ، تکریم ارباب رجوع را کاملاً رعایت نموده و با ایجاد جو همدلی و همیاری در محیط شعبه و ارتباط صمیمانه با یکدیگر و همچنین بروز رسانی اطلاعات و دانش بانکی خود در جهت تحقق اهداف بانک تلاش مضاعف نمایند.
در ادامه این گردهمایی همکاران حاضر در جلسه سؤالات و ابهامات خود را مطرح کردند و مسیولان مدیریت پاسخ گوی این سؤالات بودند.

روابط عمومی مدیریت شعب استان گلستان
علیرضا کلبادی نژاد

آخرین بروزرسانی 1394/4/24