تازه های اخبار تازه های اخبار

مدیر شعب گلستان : مشتریان ولی نعمت ما هستند.

گردهمایی متصدیان امور بانکی واداری استان گلستان

گردهمایی متصدیان امور بانکی و اداری مدیریت و شعب استان گلستان ، با حضور احمد پاک نیت مدیر شعب استان و رؤسای دوایر در محل سالن اجتماعات این مدیریت برگزار شد.

در این جلسه احمد پاک نیت مدیر شعب استان طی سخنانی ضمن قدردانی از تلاش و زحمات کلیه پرسنل علی الخصوص تحویلداران ، هدف از این گردهمایی را دیدار نزدیک با همکاران و ایجاد ارتباط بیشتر و تبادل افکار و اطلاعات میان متصدیان و دوایر مدیریت و آگاهی یافتن از مسایل و امور جاری بانک عنوان کرد.
پاک نیت سخنان خود را در دو بخش جذب منابع و وصول مطالبات ارایه کرد. وی با تاکید بر آگاهی همکاران از اهداف و میزان منابع بانک و اهمیت آن ، گفت : بهترین بانک توان مندترین آنها به لحاظ داشتن منابع است و حیات و بقای هر بانکی به منابع آن بستگی دارد.
مدیر شعب استان در ادامه عوامل مؤثر بر جذب منابع را تشریح کرد ، پاک نیت عنوان کرد مشتریان ولی نعمت ما هستند و رعایت احترام و تکریم ارباب رجوع و سرعت و دقت در انجام امور ، سلامت در کار ، کسب رضایت مندی مشتریان ، پرهیز از ایجاد نارضایتی و عدم تقابل با مشتریان از عوامل اثرگذار در جذب منابع و مشتریان می باشد.
وی در ادامه افزود بدلیل اندک بودن اطلاعات و دانسته های مشتریان از قوانین و ضوابط بانک ، طولانی بودن سیکل کاری و فرآیند انجام امور بانکی ، محدودیت تجهیزات و امکانات و کمبود پرسنل بانک ، حق را به مشتریان داده و تمامی همکاران باید با این دید به مشتریان نگاه نمایند.
پاک نیت یادآور شد ، همکارانی که در پشت گیشه فعالیت می کنند در جذب منابع و مشتریان بسیار تاثیرگذار می باشند و همچنین می توانند سبب خروج منابع و مشتریان از بانک شوند. مدیر شعب خطاب به متصدیان اظهار

داشت : تلاش نمایید خدمات بانکداری الکترونیک را به مشتریانی که با ما در ارتباط هستند آموزش داده و هر بانکی که بتواند این نوع از خدمات را سریع تر و در مدت زمان کوتاهتری به مشتریان خود آموزش دهد قطعاً آن بانک برنده خواهد بود.
وی در ادامه استفاده از تجربیات همکاران باسابقه و قدیمی ، انجام کارها به صورت تیمی و گروهی و با پشتیبانی یکدیگر ، استفاده بهینه از زمان و تخصیص مناسب آن به مشتریان علی الخصوص مشتریان کلیدی و خاص شعبه ، کوتاه نمودن فرآیند انجام کار و زمان انتظار مشتریان و متعاقباً کسب رضایتمندی آنان را خواستار شد.
مدیر شعب گلستان در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع وصول مطالبات اشاره کرد و گفت : همزمان با تشکیل پرونده جهت پرداخت تسهیلات به مشتریان باید برای وصول آن برنامه ریزی نمود و مشتری در جریان بازپرداخت تسهیلات قرار گیرد. وی یادآور شد تماس تلفنی با مشتریان قبل از سررسید اقساط ، مراجعه حضوری به بدهکاران با برنامه ریزی لازم ، رعایت عزت و احترام و ادب در عین جدیت در برخورد با مشتریان می تواند برای وصول مطالبات بسیار تاثیرگذار باشد.
پاک نیت در بخش پایانی این گردهمایی بر توجه ویژه همکاران به حضور در کلاسهای آموزشی و آزمون سنجش شغلی ، خروج از شعبه پس از اتمام کامل کار روزانه ، انعکاس مسایل و مشکلات و انتقال نظرات و دیدگاه های همکاران به مدیریت تاکید کرد.
وی ابراز امیدواری کرد با تداوم برگزاری این گردهمایی در آینده ، تبادل افکار و اطلاعات میان همکاران ادامه خواهد یافت و اگر نواقص و کاستیهایی وجود داشته باشد با برگزاری چنین نشستهایی از بین خواهد رفت.
گفتنی است در این جلسه رؤسای دوایر مدیریت هر یک مطالب و موضوعات مربوط به بخشهای مختلف بانک را مطرح کردند و نکات لازم را به متصدیان امور بانکی و اداری یادآور شدند.

روابط عمومی مدیریت شعب استان گلستان

علیرضا کلبادی نژاد

 

آخرین بروزرسانی 1394/4/24