تازه های اخبار تازه های اخبار

با حضور نمایندگان اداره کل خدمات نوین برگزار شد:

نشست بررسی مشکلات POS فروشگاهی در مدیریت گلستان

نشست مشترکی با حضور شوقعلی وکلهر نمایندگان اعزامی از اداره کل خدمات نوین و مسیولان مدیریت گلستان به منظور بررسی مسایل و مشکلات دستگاههای کارتخوان در محل ساختمان این مدیریت برگزار شد.

در این نشست که نوروزی پور معاون مالی و فناوری ، زمانی مسیول بازاریابی مدیریت و روسای شعب ناهارخوران گرگان ، مرکزی گنبد کاووس ، امام رضا (ع) علی آباد کتول ، گرگان پارس ، آق قلا و رییس دایره خدمات بانکی شعبه مرکزی گرگان حضور داشتند ، کلهر نماینده اعزامی از اداره کل خدمات نوین طی سخنانی گفت : سیاست بانک در خصوص دستگاههای کارتخوان علاوه بر افزایش تعداد تراکنش ها تاکید بر ماندگاری و و رسوب این تراکنشها در حساب پذیرندگان می باشد.
وی افزود : بر روی 92 درصد از دستگاههای POS استان گلستان برنامه نرم افزاری جدید نصب شده است. کلهر ضمن تاکید بر پشتیبانی مطلوب و مناسب دستگاهها تصریح کرد : در صورتیکه نمایندگان شرکتهای پشتیبانی از دستگاههای کارتخوان دارای عملکرد مناسبی نباشند قرارداد آنان فسخ خواهد شد و این مسولیت بر عهده شرکت های دیگر قرار خواهد گرفت.
وی همچنین توضیحاتی در خصوص دستگاه GPRS و تخصیص آن به مشتریان VIP ارایه کرد و در ادامه با یکی از نمایندگان شرکت پرشین سوییچ در شرق استان گلستان و همچنین با یکی از پذیرندگان کارتخوان بصورت تلفنی مذاکره کرد و در جریان مسایل و مشکلات موجود قرار گرفت.
کلهر اظهار داشت : با بررسی و کنترل لازم بر فعالیت و عملکرد پذیرندگان نسبت به شناسایی دستگاههای کم تراکنش و نامطلوب اقدام شود و ضمن جابجایی ، آنها را در مکانهای مناسب و پرتراکنش نصب نمایید. نماینده اعزامی از مرکز خطاب به روسای شعب حاضر در جلسه گفت : باید بصورت مستقل و با مراجعه حضوری از دستگاههای کارتخوان نصب شده بازدید به عمل آورده و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات قرار گیرند. وی در ادامه خواستار اطلاع رسانی لازم به پذیرندگان در خصوص نصب برنامه جدید نرم افزاری بر روی این دستگاهها شد.
در ادامه این نشست ، نوروزی پور معاون مالی و فناوری مدیریت ضمن ابراز خرسندی از حضور نمایندگان مرکز در این مدیریت ، گفت : فرآیند طولانی نصب دستگاههای کارت خوان و پشتیبانی نامناسب از جمله موارد مهمی است که سبب بروز مشکلات زیاد و فراهم آوردن نارضایتی پذیرندگان شده است. وی افزود : شعب به لحاظ بازاریابی دستگاهها مشکلی ندارند اما مسایل و مشکلات مذکور باعث تبلیغات سوی و عدم رضایت مشتریان است. نوروزی پور تصریح کرد به دلیل عدم حمایت و پشتیبانی لازم و به موقع از دستگاهها توسط شرکت علی الخصوص در زمان خرابی و همچنین کمبود نیروی انسانی لازم و مجرب در آن ، پیشنهاد میشود شرکت کنونی با شرکتی که دارای عملکرد بهتر و مطلوبتری می باشد جایگزین شود.
همچنین در بخش دیگری از این جلسه ، علی زمانی مسیول بازاریابی مدیریت نیز به ارایه آمار در خصوص فعالیت و عملکرد دستگاههای POS پرداخت و توضیحاتی را در زمینه فرآیند نصب ، پشتیبانی و رفع خرابی دستگاهها ارایه نمود.
در ادامه روسای شعب حاضر در این نشست نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص دستگاههای کارتخوان ، تاخیر در فرآیند نصب و پشتیبانی نامناسب از این دستگاهها توسط شرکت و متعاقبا نارضایتی پذیرندگان اعلام کردند.
گفتنی است پس از پایان این نشست نمایندگان اعزامی از مرکز با حضور در محل نمایندگی شرکت پرشین سوییچ در گرگان بصورت حضوری با مدیرعامل و کارکنان این شرکت دیدار و در خصوص مسایل مربوط به دستگاههای کارتخوان گفتگو کردند. همچنین نمایندگان مرکز با حضور در تعدای از فروشگاهها و اماکنی که دستگاههای کارتخوان بانک نصب شده است با پذیرندگان مربوطه به گفتگو پرداختند و از نزدیک در جریان مسایل و مشکلات دستگاهها و پذیرندگان قرار گرفتند.

«روابط عمومی مدیریت گلستان»

آخرین بروزرسانی 1394/4/24