تازه های اخبار تازه های اخبار

رضایت مشتریان داخلی موجب رضایت و وفاداری مشتریان خارجی رضایت مشتریان داخلی موجب رضایت و وفاداری مشتریان خارجی

رضایت مشتریان داخلی موجب رضایت و وفاداری مشتریان خارجی رضایت مشتریان داخلی موجب رضایت و وفاداری مشتریان خارجی

رضایت کارکنان به عنوان مشتریان داخلی بانکها نقش اساسی را در بالابردن سطح کیفیت کار به عنوان یک محصول و مشارکت آنها در انجام فرآیندها به کمک مدیریت ، بانکها را در جهت ارایه سطح بالای کیفیت محصولات و خدمات رهنمون می سازد که در نتیجه افزایش سطح رضایتمندی در میان مشتریان خارجی سازمان را به همراه خواهد داشت .

مدیرشعب استان گیلان در نشست کمیته طرح تکریم ارباب رجوع که در آذرماه سالجاری در محل این مدیریت برگزار شد ضمن تاکید بر ایجاد انگیزه در کارکنان اظهارداشت: روسا و معاونین شعب باید با برقراری ارتباط شفاف و روشن و در میان نهادن مشکلات و نقاط ضعف و قوت همکاران به صورت رودررو با آنان ضمن اصلاح امور موجب ایجاد انگیزه و شکوفایی آن در کارکنان شوند.

خشنود زینالی افزود: باید کارکنان را ترغیب کنیم تا با نهایت درایت ، علاقه و عشق به سازمان ، به رقابت پرداخته و تمامی تلاش خود را برای رسیدن به اهداف بانک بکاربرند.

وی ضمن تاکید بر جذب مشتریان به صورت هدفدار و شناسنامه ای نمودن این افراد خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش رقابت در بازار خدمات مالی ، وجود استراتژی های موثر جهت حفظ مشتریان و ایجاد وفاداری در آنها نقش به سزایی را در موفقیت بانک خواهد داشت.

همچنین در این نشست مقرر شد تا جهت ایجاد انگیزه و رقابت بیشتر در کارکنان شعب، فرم ارزیابی کارمند برتر طراحی و جهت شناسایی پرسنل توانمند و پویای در شعبه در پایان هر ماه تکمیل و به مدیریت ارسال گردد و به افراد برگزیده نیز به رسم یادبود جوایزی اهدا خواهد شد.

آخرین بروزرسانی 1394/4/3