فهرست اخبار فهرست اخبار

فرهنگ سازی گسترده تر جهت استفاده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک ضرورت دارد

مدیر شعب استان چهارمحال و بختیاری در نشست با رئیس کمیسیون هماهنگی بانکهای استان تاکید کرد:

نشستی با حضور مدیر و معاون مدیریت شعب بانک مسکن استان چهارمحال و بختیاری و رئیس کمیسیون هماهنگی بانکهای استان و همچنین مدیر شعب بانک کشاورزی استان ، به منظور بحث و تبادل نظر در خصوص لزوم ترغیب مشتریان به استفاده بیشتر از خدمات غیرحضوری بانکها ، در محل مدیریت شعب بانک مسکن استان برگزار شد.

در ابتدای این نشست مدیر شعب استان ، محسن ربانی یکتا ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان حاضر در جلسه، فرارسیدن عید بزرگ مبعث را تبریک گفت، در ادامه ربانی یکتا ضمن اشاره به قرار گرفتن در آستانه فرارسیدن سال نو ، ابراز امیدواری نمود که در سال پیش رو مردم کشورمان بتوانند بحران بیماری کرونا را به خوبی پشت سر بگذارند.

مدیر استان خاطرنشان نمود: بانک مسکن به عنوان بانک خدمت رسان به کلیه اقشار جامعه، آمادگی لازم جهت ارائه خدمات حضوری و غیرحضوری بهتر و گسترده تر به مردم عزیز کشورمان را دارد، وی افزود با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا و به منظور حفظ سلامت شهروندان ، بانک مسکن تمهیدات لازم برای حضور کمتر مشتریان در شعب را با گسترش خدمات بانکداری الکترونیک فراهم نموده است ، وی تاکید نمود فرهنگ سازی گستره جهت استفاده مشتریان از خدمات بانکداری الکترونیک و انجام عملیات بانکی به صورت غیرحضوری یک ضرورت است.

ربانی یکتا با اشاره بر تنوع خدمات درگاه های غیرحضوری بانک مسکن همچون: اینترنت بانک، موبایل بانک، تلفن بانک، کیوسک بانک ، خودپرداز و ... تاکید نمود با فرهنگ سازی مناسب و ترغیب مشتریان به استفاده از خدمات غیرحضوری بانکی و استفاده از ابزار بانکداری الکترونیک می توان به کاهش مراجعات مشتریان به شبکه بانکی و پیشگیری از بیماری کرونا کمک شایانی نمود.

در ادامه این جلسه احمدرضا صباغی ، رئیس کمیسیون هماهنگی بانکهای استان و مدیر امور شعب بانک ملی در استان ضمن تشکر از خدمات بانک مسکن در راستای همکاری و تعامل مشارکتی و اثربخش با شبکه بانکی استان، از خدمات گسترده بانک مسکن در حوزه ارائه خدمات حضوری و غیرحضوری به مشتریان تقدیر تشکر نمود ، این مقام مسئول نیز بر لزوم ترغیب مشتریان جهت گرایش بیشتر به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک تاکید نمود ، ایشان خاطرنشان نمود با توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و فرهنگ سازی مناسب می توان در آینده نیز در هزینه های چاپ و نشر اسکناس در کشور نیز صرفه جویی کرد، وی در ادامه افزود: با ارائه خدمات غیرحضوری به مشتریان و کاهش تماس مشتریان با اسکناس می توان راه های انتشار ویروس کرونا در جامعه را به حداقل رساند، در پایان صباغی از آمادگی خزانه بانک ملی استان جهت تسهیل در فرآیند تامین نقدینگی و تامین اسکناس جهت شعب بانکها خبر داد.

در پایان جلسه رئیس کمیسیون هماهنگی بانکهای استان لوح تقدیری به رسم یادبود به مدیر شعب استان اهدا و از همکاری صمیمانه بانک مسکن با شبکه بانکی استان در طول سال 1399 تقدیر و تشکر کرد.

آخرین بروزرسانی 1399/12/24